Podlahy-Korejtko.cz
Jak nakupovat

Jak nakupovat

Na této stránce naleznete rady a postupy, jak nakupovat v našem elektronickém obchodě. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás můžete kontaktovat.

Výběr zboží

Můžete si vybrat zboží prostřednictvím našeho katalogu přes procházení kategorií a jejich podkategorií. Popř. můžete využít fulltextového hledání v levém sloupci. Vybraný produkt přidáte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Vložit zboží do košíku“. U plovoucích a dřevěných podlah  je  však nutné objednávat celá balení. Počet m2 v balení je uveden v detailu jednotlivého zboží stejně tak jako cena za celé balení vč. DPH.

Proces objednávky

Objednávkový proces je rozdělen do čtyř kroků:

1. krok: Nákupní košík. Zobrazuje se zde přehled produktů, které jste vložili do košíku. Je rovněž možné navolit počet požadovaných kusů změnou kolonky "Kusů" na příslušném řádku. Dále je potřeba změnu potvrdit tlačítkem „Přepočítat košík“. Dojde k přepočítání objednávky. Pokud jsou údaje v pořádku, můžete pokračovat kliknutím na tlačítko „Přejít na další krok objednávky“.

2. krok: Doprava a platba. V současnosti náš obchod poskytuje 3 možnosti doručení a 2 možnosti platby: Firemním autem - platba hotově, Osobní odběr - platba hotově a Česká pošta - platba dobírkou. 
Pozor! Prodejce si vyhrazuje právo změnit způsob doručení. Osobní odběr je nutno domluvit předem.

3. krok: Osobní údaje. Zde vyplňte jednotlivé doručovací údaje, na které bude objednávka vyfakturována, případně i vyexpedována.

4. krok: Závěrečný přehled. Objednávka byla úspěšně odeslána, nyní již můžete čekat na kontakt z našeho obchodního oddělení.

Často kladené dotazy

Jak mám postupovat, pokud nenajdu mnou požadovaný výrobek?

V tomto případě nás kontaktujte a naše firma se vám pokusí vyjít vstříc.

Jaké jsou lhůty doručení?

Zboží, které je skladem je expedováno do deseti pracovních dní. Zboží na objednávku doručíme po dodání výrobcem vždy po telefonické domluvě.

Poskytujete slevy v případě většího odběru zboží?

Ano. Slevy jsou poskytovány individuálně.

Co následuje, pokud si objednám více kusů zboží a některé momentálně není skladem?

Pokud nebudeme schopni dodat kompletní objednávku, bude vás telefonicky kontaktovat naše obchodní oddělení, se kterým si dohodnete další postup. Stejně tak i v případě, kdy se zboží přestalo vyrábět, nebo není dlouhodobě k dispozici.

Jakým způsobem bude dodán záruční list a daňový doklad?

Daňový doklad Vám zasíláme společně s Vaší objednávkou.Pokud není k objednávce přiložen záruční

list ,platí i pro tento materiál záruční doba podle zákona 2 roky od doby dodání.

Co znamená termín "zboží na cestě"?

Čekáme na jeho dodání ze strany výrobce.